გაკვეთილის გეგმის ფორმა/სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
Helping other people. Mary Seacole
|
სწავლების საფეხური
|
მე - 6 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში არის 22 მოსწავლე(კლასში შეზღუდული შესაძლებლობების მოსწავლე არ არის)
|
მასწავლებლის მითითებებზე სწორი რეაგირება, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და გამოყენება, მოსმენის, კითხვის და ლაპარაკის უნარ–ჩვევის განვითარება, საუბარი ინგლისურ ენაზე.
| |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლე სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე, ამოიცნობს ილუსტრაციით გადმოცემულ ინფორმაციას. მოსწავლე ისმენს, კითხულობს და იგებს ახალ ტექსტს ინგლისური ენისათვის დამახასიათებელი ინტონაციის დაცვით.
მოსწავლე პასუხობს მასწავლებლის კითხვებს, აღწერს სურათს, იცავს ელემენტარულ მიმართებებს წინადადების წევრებს შორის, იყენებს ნასწავლ ლექსიკურ მასალას.
უნდა გაითავისოს რა არის ტოლერანტობა , შემწყნარებლობა,
მოსწავლეს სწავლობს ახალ სასაუბრო ფრაზებს და სიტყვებს.
მოსწავლე ფლობს საბაზისო ენობრივ უნარ–ჩვევებს და შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
წინასწარი ცოდნა
|
სიტყვები , there is/ there are სწორად გამოყენება,ზედსართავი სახელების სწორი ადგილი წინადადებაში.
მოსწავლეებმა იციან past simple tense და past perfect tense დროის და ადგილის წინდებულების სწორად გამოყენება.
შეუძლიათ წინადადებების გამართულად აგება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შეფასებისას გამოვიყენებ მსჯელობას, დიალოგებს -(პირად მაგალითებზე) - თუ რას ვთვლი სიკეთეს კეთებათ თანამედროვე ცხოვრებაში , არ არის აუცილებელია იყოს ომი, ისედაც აუცილებელია იყო ქველმოქმედი. გამოვიყენებ ინდივიდუალურ და ჯგუფურ მუშაობას და შეფასებას.მოსწავლეებს შევაფასებ განმსაზღვრელი და განმავითარებელი კრიტერიუმებით.ვაკვირდები მოსწავლეთა ჩართულობას საგაკვეთილო პროცესში.
მოსწავლეები, რომლებიც წარმატებით წარმოაჩენენ თავიანთ ცოდნას, ფასდებიან მიმდინარე განმსაზღვრელი შეფასებით.
დანარჩენი მოსწავლეები ფასდებიან განმავითარებელი კომენტარით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
გამოვიყენებ powerpoint პროგრამას , დამჭირდება სურათები, და სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, CD ფლეიერი, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი , მასალები Wikipedia --დან , წებო,ფერადი ქაღალდები, ფანქრები,
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий