პროექტის სახელწოდება
|
ორი ახლობელი ქვეყნების დედაქალაქები -თბილისი და ლონდონი
|
პროექტის მთავარი იდეა (თემა)
|
შევადაროთ ლონდონი და თბილისი - როგორც დედაქალაქები
|
პროექტის აქტუალობა
|
ეს პროექტი ხელს უწყობს მოსწავლეებს გაეცნონ მათი ორი ახლობელი ქვეყნის დედაქალაქების ღირსშესანიშნაობებს.ამავე დროს მოსწავლეები შეიძენენ ღრმა ცოდნას, კვლევა -ძიების, სინთეზური ანალიზის უნარ - ჩვევებს
|
1)პროექტის მიზანია-ორი მათთვის ახლობელი ქვეყნის დედაქალაქის ღირსშესანიშნაობების გაცნობა
2) მასალის მოძიება , დახარისხების ორგანიზებება - ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ- ჩვევების ჩამოყალიბება.
| |
მონაწილეთა ასაკი
|
12 წელი
|
ვადები / ხანგრძლივობა
|
7 დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოაწყობენ ექსკურსიას თბილისში, დაათვალიერებენ დედაქალაქის ღირსშესანიშნაობებს .
შეექმნებათ გარკვეული შეხედულება ორივე ქვეყნის დედაქალაქებზე.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას, გაეცნობიან სხვადასხვა არასაპროგრამო ლიტერატურას ორივე ქვეყნის დედაქალაქებზე, თბილისს გაეცნობიან ექსკურსიით, ხოლო ლონდონის ღირსშესანიშნაობებზე გაკეთდება სლაიდი, powerpoint -ის საშუალებით
|
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერი, პროექტორი,აუდიო - ვიდეო მასალა,ფოტო აპარატი,სურათები, სლაიდი- ლონდონის ღირსშესანიშნაობების დასათვალიერებლად.
ექსკურსია თბილისში-თბილისის ღირსშსანიშნაობების დათვალიერება
|
პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები )
|
საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება, თემის გაცნობა, კლასის დაყოფა მიზნობრივი გადანაწილებით ჯგუფებად. ჯგუფებისთვის დავალების მიცემა
1- ლი ჯგუფი-თბილისის ღირსშსანიშნაობების შესწავლა და ნახვა ექსკურსიით მარშრუტი--ქუთაისი-მცხეთა - ჯვრის მონასტერი, (სადაც ქუთაისიდან ნამგზავრი ბავშვები დაისვენებენ და წაიხემსებენ), დაათვალიერებენ ჯვრის მონასტერს, ავალთ სამებაში, ნარიყალაზე, ვნახავთ მთაწმინდას თავისი პანთეონით, ბოტანიკურ ბაღს, შარდენს,ზოოპარკს (P.S. .ექსკურსიის დროს წაღებული გვაქვს პირველი დახმარებისათვის სპირტი, ბამბა,ბინტი და სხვა)
2- ჯგუფი-ლონდონის ღირსშსანიშნაობების შესწავლა( სურათებით სლაიდების გაკეთება Big Ben ,London eye, London Tower,Tower-Bridge, Buckingham Palace,Piccadilly Circus,Westminster, The houses of Parliament,Thames,London Zoo,Wembley stadium.
3 ).ბავშვებმა გაიცნეს ორი მათთვის ახლობელი ქვეყნის დედაქალაქის ღირსშესანიშნაობები.( ფიზიკურად და ვირტუალურად )
4) მოიძიეს მასალები , გამოიყენეს ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები ,გააკეთეს სლაიდები
ჯგუფის ლიდერებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია
|
სხვა საგნებთან კავშირი
|
ისტორიის და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან კავშირი
|
პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი )
|
სეფიაშვილი ნანული
|
ხელმძღვანელის ელ ფოსტა
|
sarishvilinana7@gmail.com
|
პროექტის ვებ - გვერდი / ბლოგი
|
sarishvilinana7.blogpost.com
|
понедельник, 16 мая 2016 г.
Helping People -Mary Seacole
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий